Kancelaria Wsparcia Biznesowego świadczy usługi z zakresu ekonomii, finansów, zarządzania oraz informatyki. Usługi świadczone są całościowo, jak również wycinkowo. Możliwa jest współpraca etapowa, jak również kompleksowa, przy udziale służb wewnętrznych Klienta jak również bez udziału takich służb. Często proces doprecyzowania charakteru usługi odbywa się przy aktywnym jednak udziale działów finansowych, księgowych, prawnych lub informatycznych Klientów.
Kierujemy się hasłem składającym się z słów kluczy wsparcia biznesowego, tj. CEL, STRATEGIA, REALIZACJA oraz EFEKT. Każde z kluczy wyznacza etap wsparcia, przy czym nie wykluczamy współpracy wycinkowej w ramach poszczególnych etapów.
Wiodącą usługą Kancelarii stanowi audyt wspierający stanowiący autorską, innowacyjną oraz wysoce spersonalizowaną usługą inkorporującą obszary szeroko rozumianego doradztwa finansowego oraz rewizji finansowej i operacyjnej. Adresatami audytu wspierającego są zarówno przedsiębiorcy będących w fazie rozwoju, jak i „dojrzałe” podmiotów znajdujące się w fazie stabilizacji rynkowej.
Zwracamy uwagę na to, że rozwój przedsiębiorstwa wiąże się z nieustannym poszukiwaniem najlepszych praktyk w zakresie budowy oraz realizacji strategii jednostki, usprawnianiem i modelowaniem kreowanych procesów biznesowych (budżetowanie, prognozowanie), jak również poprawą wiarygodności i relewancji informacji dostarczanych przez system rachunkowości w procesie raportowania informacji finansowych.
Audyt wspierający stanowi usługę w pełni „szytą na miarę”. Chodzi o to, aby w ramach interdyscyplinarnego studium przypadku wesprzeć Klienta w wyznaczeniu dalszych kierunków rozwoju, udoskonalaniu szeroko rozumianej działalności, jak również o dostarczenie Klientowi niezależnej oceny i weryfikacji przyjętej strategii przedsiębiorstwa. Innymi słowy, celem nadrzędnym audytu wspierającego jest umożliwienie optymalizacji działalności oraz zwiększenia jej efektywności, jak również poprawnej realizacji istniejącej strategii rozwoju, bądź jej reorientację.
Ciągłość i systematyczność przeprowadzanych wieloaspektowych analiz stanowi fundamentalny element budowy efektywnego systemu raportowania informacji finansowych oraz zarządczych, dostarczanych grupom interesariuszy (zarządowi, inwestorom). Działania te mają na celu wczesną diagnozę, tudzież antycypowanie problemów i potencjalnych zagrożeń operatywności podmiotu, a następnie zdefiniowanie możliwych rozwiązań oraz kroków prewencyjnych.